Nu ska det struktureras

Ja jag har en plan :) Tanken är att försöka springa varje dag, helst innan frukost och innan jobb ev även en runda senare på kvällen med. Sen behöver jag även en hel del styrketräning, jag tänkte köra så mycket som möjligt hemma. Men gymmet lockar också, vi får se om jag tar mig dit.

Med maten kommer det bli en del förändringar. Tanken är att byta ut lunch och mellanmål mot måltidsersättare så som drycker. Frukost kommer bestå av smoothie gjord på lite mjölk, kesella och frukst. Därtill en macka med t.ex skinka och grönsaker och ett ägg till det. På kvällen ska jag försöka laga till riktig mat men ha lite GI-tänk över det.

Jag har inte satt upp någon måldatum på detta utan detta får vara något som pågår under en tid framöver och så får jag se hur det funkar och hur jag mår. Det är ju egentligen så att jag vill se resultat direkt men det är inte möjligt tyvärr. Det är det som gör att jag tappar glöden men jag får försöka komma igång igen.

Mina mattider:
7.30
10.30
13.30
16.30
19.30 eller senare beroende på hur jag jobbar.

Jenny


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur har det gått för dig? Funkade att byta ut vissa måltider mot dryck?

2011-06-21 @ 09:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0