Nya tag!

God kväll vänner!

Efter lite bloggtorka drar jag nu igång igen. Försöker så gott det går att få in träning i vardagen trots att jag har ett ganska hektiskt schema redan. Igår blev det ingen direkt träning, mockade 4 hästboxar och longerade min lilla häst en liten stund. Idag blev det 35 minuters powerwalk innan frukost, mockade 3 hästboxar och red min häst ett lätt arbete ca 25 min.

Detta är inte mycket att hurra för, jag vet. Men förhoppningsvis är det det lilla som gör det. Maten har jag ett stort dilemma över just nu. Jag hatar att vara tvingad att följa någon sträng diet och kan inte låta bli sötsaker och kakor hela tiden. Jag vet inte riktigt hur jag ska komma ur det här mönstret...

Just nu väger jag 66 kg. Jag vet inte riktigt vad min målvikt är, egentligen är det viktigare att jag mår bra och att jag blir lite mer deffad. Det hade varit najs :)

Vårsolen har börjat titta fram här nere i Skåne, det gör så mycket på mitt humör och motivation :)

Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0